کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

عذر خواهی

سلام دوستان! 

می خواستم بابت آپ نکردن در این مدت عذر خواهی کنم... 

واقعا سرم شلوغ بود 

... 

یا علی!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی وطن دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
حالا فکر کردی بی بی سی نیوز هستی چفدر خوت رو تحویل میگیری .
مردم اینقدر متظر بودن که نمی دانستند چی کار کنند .
ملالی نیست جز دوری تو
من لله توفیق

دنیای ضرب المثل انگلیسی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

یه آپ مفصل از ضرب المثل های عشقی کار کردم تا عشق کنید [نیشخند]

اگه این نظرو ببینی و نیایی تو وبلاگ و نظر ندی به درگاه خداوند یکتا دعا میکنم که عاشق خرس گنده بشی و بدون اون هرگز نتونی زندگی کنی [ناخوش]


بیا تو در بلاگ من نظر ده تا توان داری
نظرهایت کند مارا برای آپ بعد یاری


از خودم در وکردم خوب بید ؟[گل]

مجید رفیعی برزکی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://barzokcity.blogsky.com

سلام
عذرخواهی شما را پذیرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد