کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کاش بلبل خموش بنشستی

هر کجا دردمندی از سر شوق 

گوش بر ناله حمام کند 

چارپایی برآورد آواز 

وان تلذذ بر او حرام کند 

حیف باشد صفیر بلبل را 

که زفیر  خر  ازدحام کند! 

کاش بلبل خموش بنشستی 

تا خر آواز خود تمام کند!!! 

سعدی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی وطن شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

کجاد درد می کنه
بگو برات نسخه بپیچم
اگه از دکتر و از آمپول می ترسی بگو تا داروی دیگر بهت بدم
ناراحت نباش زود خوب می شوی
در ضمن این یا حق گفتند من رو کشته

به خاک سپردمت

مجید شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://barzokcity.blogsky.com

جالب بود و با اجازه منتقل شد

دنیای ضرب المثل های انگلیسی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام دوست عزیز شب یلداتون مبارک باشه

بدو بیا که آپ کردم البته این هفته سرم شلوغ بود تنبلی کردم یه آپ ریزه میزه کار کردم
تو آپ بعدی جبران میکنم دفعه بعد یه آپی کار کنم که انگشتاتونم بخورید ![نیشخند][ناراحت]

ببخشید یه لحضه فکر کردم دارم برای خودم تخم مرغ میپزم ![زبان]

اگه نظر ندید امیدوارم که گاز خونتون قطع بشه و دماغتون قندیل ببنده
بای [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد