کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

وظیفته جناب!!!

گروه: 

دوستی میگفت:من تعجب میکنم از این همه تغییر رفتار در ایرانیان...!  

گفتم: چطور مگه؟! 

گفت:مثلا دانش آموزان و حتی دانشجوهایی(همون دانش اندوزان!)را می بینی که اول راه میگویند:هدف ما جز خدمت نیست و باید برای کشور و حتی همه انسانها....اما پای عمل که میرسه یکی بدتر از دیگری...! 

بعد هم مثالی زد از پزشکان بسیااااار محترمی (با عرض پوزش از برخی پزشکان!) که جانشان از تنشان بیرون می آید تا کاری برای خلق الله انجام دهند!آن هم با منت اضافه! 

و برگه روزنامه ای را جلوی من باز کرد و مقاله ای تحت عنوان - بی میلی پزشکان از رفتن به مناطق محروم...- نشانم داد.داشت آمپرش میرفت بالا! انگار به خون پزشکان تشنه بود ...آخه  با چند تایی از اونا هم سر و کله زده بود...! 

میگفت: این پزشکان زحمت کشیده اند و .... همه اینا درست ! 

 اما مگه -حرفه پزشکی -جز اینه؟!!  وظیفته جناب!!!!! 

این به اصطلاح آدمها(باز هم از برخی از پزشکان محترم عذر میخوام...!) باید از همون اول فکر اینجاشو میکردن! اونا فقط برای جایگاه اجتماعی یا مادیات یا ...وارد این رشته شده اند و حالا ...این همه بودجه مملکت رو صرف خودشون و اهداف نه چندان مطلوبشان کرده اند و حالا باید نازشان را بکشی!؟ 

یکی نیست بگه بدبخت تر و زحمتکش تر (و البته تو سری خور تر)از شما تو کشور خیلی زیاده...!خوشی زیر دلتون نزنه!!!! یه کم کوتا بیا جناب! پیاده شو با هم بریم! مگه تو کی هستی که ...!اولویت های بسیار مهمتری هست که تو اصلا به اونا فکر هم نکرده ای!... 

 

لینک اون خبر رو براتون میذارم...قضاوت نهایی با شما! 

جام جم آنلاین۶/۸/۸۷

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیای ضرب المثل های انگلیسی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام بخاطر نظرات قبلی خیلی ممنونم
اینبار دو پست جدید و متفاوت کار کردم
منتظر حضور و نظر شما هستیم


در ضمن این دفعه آرزو میکنم که اگه در باره متن پست نظر ندید یه جایزه 100 ملیون تومانی برنده بشید و همون روز اونو دزد از شما بدزده تا بسوزید [چشمک]

پس بیا و نظر بده تا خیر ببینی!
[گل][گل][گل]

سارا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

عالی نبود

دنیای ضرب المثل های انگلیسی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام
حالتون خوبه انشالله !!!
سه پست تازه رفتم باقلوا !
بی صبرانه منتظر حضور و نظر سازندت هستم

راستی در ادامه دعاهای قبلی اگه ایندفعه نظر ندی ملتمسانه دعا میکنم که وبلاگت به مدت 11 روز فیلتر بشه !!!![ناراحت]
ولی اگه نظر بدی دعا میکن که آمار وبلاگت به مدت یک روز بشه برابر با 78923 نفر !
حالا خودت انتخاب کن
بای منتظرم
[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد